Eerste week - Reisverslag uit Langkawit, Maleisië van nienke dijk - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Langkawit, Maleisië van nienke dijk - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg nienke

21 Juli 2014 | Maleisië, Langkawit

Hallo allemaal

De backpack is gepakt en we zijn klaar voor vertrek.
Om half twee bracht mamaons naar de trein waar we om twee uur vertrokken we en naar Schiphol
Daar aangekomen gingen we naar de incheckbalie en daar stonden we eerst in de verkeerde rij. Uiteindelijk toch in de goede rij beland. Na het inchecken gingen we door de douane en voor vertrek hebben we nig wat gegeten bij de Mac.
Om zes uur vertrok het vliegtuig naar Istanbul. Daar aangekoken moesten we even wachten op de vlucht naar Maleisië.
Om 01.00 uur vertrokken we naar Kuala Lumpur.
We hadden tijdens de vlucht meerdere keren eten gekregen en we kregrn ook pantoffels,, sokken, tandenpasta en een tandenborstel.
We hadden ook een schermpje waar je tv op kon kijken.
Na een paar uur slaap arriveerde we in Kuala Lumpur.De bagage kwam vriu snel en we namen de taxi naar ons hotel.

De volgende ochtend vlogen we weer door naar onze vokgende bestemming. Langkawi.
Na een nieuwe korte vlucht van een uurtje kwamen we aan en namen we de taxi naar ons hotel. De villa.

Hier in Langkawi hebben we veel bijzondere dingen gedaan zoals een Mangrovetocht, snorkelen, kabelbaan met uitzicht over het eiland en we hebben verschillende soorten aapjes gezien.

Helaas moeten we vandaag weer door naar onze volgende vestemming namelijik Kuching, borneo.

In deze korte tijd ben ik nu al van Maleisie gaan houden.

Veel liefs

Nienke, sylke en Rene